Kiedy moje zamówienie zostanie wysłane ?
Większość zamówień wysyłamy w ciągu 24 godz. Ze względu, iż niektóre przedmioty wykonujemy na bieżąco (nie posiadamy ich na stanie) o czym informujemy klientów na stronie Sklepu Internetowego, czas oczekiwania może się przedłużyć . Również wykonywane zamówienia spersonalizowane wymagają dłuższego nakładu czasu pracy. W takich przypadkach jesteśmy w stałym kontakcie z klientem . Po wysłaniu zamówienia otrzymacie Państwo wiadomość e-mail ze zmianą statusu zamówienia (prosimy sprawdzać również skrzynkę Spam bądź Oferty).
Paczki wysyłamy za pośrednictwem firm kurierskich:
– Paczkomaty InPost
– Kurier DPD
-W przypadku wysyłek zagranicznych przewoźnika wybieramy w zależności od kraju docelowego.
Zwroty i reklamacje
Rozumiemy, że zdarza się, że coś się nie podoba . Aby uniknąć takich sytuacji, prezentujemy prawdziwe zdjęcia naszych produktów. Sprzedajemy dokładnie taki przedmiot , jaki znajduje się na zdjęciu w Sklepie Internetowym . Gdyby jednak coś było nie tak – macie Państwo aż 14 dni, aby dokonać zwrotu. Po prostu odeślijcie do nas wyroby wraz z formularzem zwrotu i paragonem, a my odeślemy pieniądze albo wymienimy produkt na nowy. Wyjątkiem są zamówienia spersonalizowane , które nie podlegają zwrotom bądź wymianie.
Aby skorzystać z prawa do zwrotu, należy odesłać produkt/y w ciągu 14 dni od otrzymania towaru na adres siedziby pracowni :
ART-MESS Agnieszka Majewska
ul.Franciszka Plocka 7/7
94-106 Łódź